Philips CitiScape Downtown SHL5605BK/10 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Downtown SHL5605BK/10 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

aarnok 19-12-2013

Ik heb deze koptelefoon al wat langer. In het begin echt een prachtig apparaat, mooie vormgeving, zit lekker en het geluid is voor de prijs zeker niet slecht. Echter wel jammer dat hij zo snel stuk gaat. Ik heb in iets meer dan een jaar 3x mijn garantie moeten aanspreken. Elke keer hetzelfde probleem: de oorschelp zonder bedrading geeft geen geluid meer. Vaak verschillende redenen. Al met al is het een prima apparaat, maar gaat wel snel kapot.

dimoss 28-01-2013

zeer goed geluid met een zeer goed draag comfort
Rustige muziek of rock kan deze koptelefoon zeer goed aan
Geen overdreven bas maar meer oog voor detail in de muziek het hoog en laag bereik .
Zeker voor de prijs een aanrader

ML1983 20-08-2012

Mooie headphone in een aparte mooie bruine kleur, die er fijn op je hoofd staat. Gaat niet vervelen, blijft netjes op zijn plaats staan. Daarnaast is de geluidskwaliteit heel erg goed. Ik heb het onderdeel duurzaamheid onvoldoende gescoord om ik het kabeltje erg fragiel en dun vindt, evenals het kapje om de 3.5mm plug.

limlander 06-05-2012

Deze hoofdtelefoon had ik eens op internet gezien. Omdat ik goede ervaring heb met philips hoofdtelefoons heb ik deze maar eens beluisterd. Ik heb ze vergeleken met aantal andere merken, maar deze van Philips klonken verbluffend goed en zeker voor het geld.In combinatie met mijn Telefoon klinken deze zeer goed.Klinkt mooi helder heeft een hele goede beat en zit goed op je hoofd.Het geluid Volume is goed. Voor deze prijs een aanrader zeer goed geluid en is heel goed afgewerkt.